S.T.A.L.K.E.R.ium

PBF w realiach gry S.T.A.L.K.E.R. na Białorusi

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Zapraszamy do gry!

#1 2013-05-17 09:33:46

Irydius

Administrator

Zarejestrowany: 2012-12-02
Posty: 309
Frakcja: Administrator
Broń podręczna: Ban
Broń główna: Immunitet

Artefakty

Artefakty są produktami wszelakich anomalii – tworzone są w różnych warunkach i okolicznościach. W grze możemy przy sobie mieć maksymalnie PIĘĆ sztuk artefaktów. Podstawą jest właściwy dobór artefaktów, który może mieć ogromny wpływ na to, czy przeżyjemy w Zonie – najlepiej jest dobierać artefakty tak, by nie wywoływały efektów ubocznych.

Artefakty redukujące krwawienie z ran.


Mika
“Galareta” jest w stanie wytworzyć taki artefakt przy zaistnieniu kilku najrzadziej spotykanych, ekstremalnych warunków fizycznych. Powstaje wtedy na wpół przezroczysty, twardy przedmiot. To rzadki i drogi artefakt.

Krwawienie: -400%
Oparzenie: -10%
Oparzenie chemiczne: -10%

Cena: 5000 RU


Śluz
To pewne, że artefakt ten jest tworzony przez anomalię zwaną “Galaretą”. Kiedy się go nosi przy sobie, rany mniej krwawią, choć ciało jego posiadacza staje się bardziej wrażliwe na różnego rodzaju oparzenia.

Krwawienie: -133%
Oparzenie: -10%
Oparzenie chemiczne: -10%

Cena: 1000 RU


Ślimak
Artefakt stworzony w “Galarecie”. Jego wady rekompensuje fakt, że poprawia krzepliwość krwi. Rzadko się go spotyka, więc można za niego sporo zarobić.

Krwawienie: -267%
Oparzenie: -10%
Oparzenie chemiczne: -10%

Cena: 2500 RU


Artefakty redukujące obrażenia zadawane przez pociski.


Meduza
Artefakt powstały w “Trampolinie”. Tworzy wokół posiadacza słabe pole ochronne, którego efektem ubocznym jest niewielkie promieniowanie. Dosyć powszechny i niewiele wart.

Nakładka kuloodporna: +2%
Promieniowanie: +5%
Cena: 1000 RU


Korale Mamy
Wspaniały artefakt. Chroń go – jest tak wartościowy dlatego, że nie ma żadnych skutków ubocznych. Naukowcy nie mogą wymyślić, jak go stworzyć w warunkach laboratoryjnych.

Nakładka kuloodporna: +5%
Cena: 5000 RU


Gwiazda wieczorna
Ten wspaniały artefakt powstaje w “Trampolinie”. Żeby go używać, trzeba zneutralizować śmiertelną dawkę promieniowania. Drogi i rzadki – szczególnie interesujący dla ekspedycji naukowych i innych rodzajów działalności badawczej w Zonie.

Nakładka kuloodporna: +5%
Promieniowanie: +5%
Cena: 5000 RU


Kamienny Kwiat
Artefakt stworzony w “Trampolinie”. Można go znaleźć jedynie na kilku obszarach w Zonie. Dzięki fragmentom metali można na nim zaobserwować piękną grę świateł. Przyglądanie się temu artefaktowi w nocy, przy ognisku, bardzo uspokaja.

Nakładka kuloodporna: +3%
Promieniowanie: +5%
Cena: 2500 RU


Artefakty redukujące obrażenia spowodowane przez oparzenie.


Muszla
Gdy ma się przy sobie ten artefakt, białko wolniej ulega uszkodzeniu. Innymi słowy, ciało ludzkie jest w stanie wytrzymać wyższe temperatury i doznaje mniejszych oparzeń. Artefakt jest bardzo drogi i rzadko spotykany.

Oparzenie: +30%
Cena: 5000 RU


Artefakty redukujące obrażenia spowodowane oparzeniami chemicznymi.


Błona
Ten artefakt jest wyjątkowo rzadko spotykany i wielu naukowców nie jest w stanie pojąć, że coś takiego może istnieć w środowisku naturalnym. Wydziela kwasowe składniki chemiczne.

Oparzenie chemiczne: +30%
Cena: 5000 RU


Artefakty redukujące obrażenia poprzez porażenie prądem.


Bateria
Pochodzenie tego artefaktu owiane jest naukową tajemnicą. Rzecz jasna częściowo został stworzony przez elementy dielektryczne, lecz nauka nie zna warunków, w jakich powstał.

Porażenie prądem: +30%
Cena: 5000 RU


Artefakty wspomagające wytrzymałość.


Błysk
“Elektro” czasem tworzy ten artefakt. Stalkerzy chętnie go używają ze względu na jego zalety. Niezła cena i ładny wygląd sprawiają, że jest on gratką dla kolekcjonerów.

Wytrzymałość: +73%
Porażenie prądem: -10%
Cena: 2500 RU


Blask Księżyca
Przykład zwyrodnienia anomalii “Elektro”. Wydaje się, że ten piękny, okrągły przedmiot powstaje, gdy anomalia ulega wpływom termicznym. Drogi artefakt.

Wytrzymałość: +109%
Porażenie prądem: -10%
Cena: 5000 RU


Świecidełko
Znajdowany niedaleko anomalii typu “Elektro”. Dosyć powszechny i niedrogi. Mimo to badacze z Zony cenią go za jego właściwości.

Wytzymałość: +36%
Porażenie prądem: -10%
Cena: 1000 RU


Artefakty wspomagające regenerację zdrowia.


Kotlet
Tworzony przez “Karuzelę”. Powoduje przyśpieszony wzrost komórek, lecz nowo powstałe komórki są o wiele wrażliwsze na skutki oddziaływania uranu. Artefaktu tego nie znajduje się zbyt często, ale też trudno go nazwać rzadkim.

Zdrowie: +400%
Siła uderzenia: -10%
Zadrapanie: -10%
Nakładka kuloodporna: -10%

Cena: 2500 RU


Dusza
Bardzo rzadko spotykany artefakt znajdowany w okolicy “Karuzeli”. Niewielu udaje się go odnaleźć, niewielu również miało okazję go zobaczyć. Ma piękny kształt i równie piękną cenę.

Zdrowie: +600%
Siła uderzenia: -10%
Zadrapanie: -10%
Nakładka kuloodporna: -10%

Cena: 5000 RU


Kamienna Krew
Artefakt stworzony w “Karuzeli”. Dosyć brzydki, czerwonawy przedmiot powstały ze zgniecionych, dziwnie poskręcanych, spolimeryzowanych części roślin, ziemi i kości. Dosyć powszechny i niezbyt skuteczny.

Zdrowie: +200%
Siła uderzenia: -10%
Zadrapanie: -10%
Nakładka kuloodporna: -10%

Cena: 1000 RU


Artefakty redukujące obrażenia spowodowane wybuchami.


Sprężyna
Według niektórych badaczy-teoretyków ten artefakt to hybryda “baterii” i “muszli”.
Wybuch: +30%
Cena: 5000 RU


Artefakty redukujące promieniowanie.


Kryształ
Powstaje, gdy do “Spalacza” wpadają metale ciężkie. Idealnie usuwa promieniowanie. Bardzo ceniony przez stalkerów i ciężki do znalezienia.

Promieniowanie: -30%
Wytrzymałość: -18%
Cena: 5000 RU


Kropelki
Artefakt stworzony w “Spalaczu” przy bardzo wysokiej temperaturze. Z zewnątrz wygląda jak łza, ma błyszczącą, popękaną powierzchnię.

Promieniowanie: -10%
Wytrzymałość: -18%
Cena: 1000 RU


Kula Ognista
Krystalizuje się w “Spalaczu”. Dobrze zwalcza radioaktywność, choć zwiększone zapotrzebowanie na energię męczy mięśnie i narządy ruchu. Długotrwały bieg nie wchodzi w grę. Artefakt emituje ciepło.

Promieniowanie: -20%
Wytrzymałość: -18%
Cena: 2500 RU


Kryształowy Kolec
Krystalizuje się w “Spalonym Puchu”. W naturalny sposób wysysa z organizmu promieniowanie – robi to przez uszy, zabierając również trochę krwi. Możliwe jest również krwawienie z innych otworów w ciele. Popularny i dosyć skuteczny, co jest przyczyną stabilnej ceny na rynku artefaktów.

Promieniowanie: -20%
Krwawienie: +100%
Cena: 1000 RU


Kolec
Efekt interakcji pomiędzy anomalią “Spalony Puch” i ciałem nieostrożnego stalkera. “Kolec” bez względu na okoliczności kłuje ciało osoby, która go posiada. Jednak pomaga oczyścić jej organizm z radionuklidów. Dosyć powszechny i tani.

Promieniowanie: -10%
Krwawienie: +100%
Cena: 1000 RU


Jeżowiec
Anomalia “Spalony Puch” bardzo rzadko tworzy ten artefakt. Dzięki niemu rośnie ciśnienie krwi, a organizm pozbywa się dużej ilości czerwonych krwinek. Razem z nimi opuszcza ciało zgromadzone w nim promieniowanie. W swym głównym dziele, “Jonizacja i polaryzacja składników rzadkich artefaktów”, Sacharow stwierdza, że skład tego artefaktu ma pewną graniczną stateczność i że w ciągu najbliższych dziesięciu lat nie będzie możliwe stworzenie go w warunkach laboratoryjnych.

Promieniowanie: -30%
Krwawienie: +100%
Cena: 5000 RU


Artefakty redukujące obrażenia spowodowane zadrapaniem.


Złota Rybka
Artefakt stworzony w “Wirze”. Uaktywnia go ciepło ludzkiego ciała. Zdecyduj, co jest gorsze – promieniowanie czy rany zadane nożem i wybierz mniejsze zło. Oczywiście możesz również sprzedać artefakt i sporo zarobić.

Zadrapanie: +5%
Promieniowanie: +5%
Cena: 5000 RU


Grawi
Można go znaleźć niedaleko anomalii takich jak “Wir” lub w rękach innego stalkera. Gdy masz go przy sobie, cześć promieniowania zbiera się w ciele, natomiast reszta rozchodzi się promieniście z daleka od ciała. Wartościowy.

Zadrapanie: +3%
Promieniowanie: +5%
Cena: 2500 RU


Kulebiak
Gdy trzymasz w dłoniach tę tajemnicę Zony, czujesz, jak twoja skóra staje się twardsza i mniej wrażliwa. Ciągle można ją przestrzelić, ale o wiele trudniej ją przeciąć.

Zadrapanie: +5%
Cena: 5000 RU


Skrętak
Znajdowany w anomalii zwanej “Wirem”. Gdy dotyka ciała, rozprzestrzenia radiację, która chroni ciało przed zadrapaniami lub ranami od broni. Nietrudno znaleźć ten artefakt, dlatego nie jest wiele wart.

Zadrapanie: +2%
Promieniowanie: +5%
Cena: 1000 RU

Offline

 

#2 2013-05-17 09:55:24

Irydius

Administrator

Zarejestrowany: 2012-12-02
Posty: 309
Frakcja: Administrator
Broń podręczna: Ban
Broń główna: Immunitet

Re: Artefakty

POSZUKIWANIE ARTEFAKTÓW ZALEŻY OD DETEKTORÓW, ALE TEŻ OD SAMYCH ANOMALII

Śruba
- Trampolina (Meduza)
- Wir  (NIC)
- Karuzela (Kamienna Krew)
- Galareta (NIC)
- Elektro (NIC)
- Spalacz (Kropelka)
- Spalony Puch (NIC)
- Rdzawa Powłoka (NIC)
- Bąbel Przestrzenny (NIC)

Detektor Echo
- Trampolina (Meduza)
- Wir (Skrętak)
- Karuzela (Kamienna Krew)
- Galareta (NIC)
- Elektro (Świecidełko)
- Spalacz (Kropelka, Kula Ognista)
- Spalony Puch (Kolec)
- Rdzawa Powłoka (NIC)
- Bąbel Przestrzenny (NIC)

Detektor Niedźwiedź
- Trampolina (Meduza, Kamienny Kwiat)
- Wir (Skrętak, Grawi)
- Karuzela (Kamienna Krew, Kotlet)
- Galareta (Ślimak)
- Elektro (Świecidełko, Błysk, Kula Ognista)
- Spalacz (Kropelka, Kula Ognista)
- Spalony Puch (Kolec, Kryształowy Kolec)
- Rdzawa Powłoka (NIC)
- Bąbel Przestrzenny (NIC)

Detektor Weles/Swaróg
- Trampolina (Meduza, Kamienny Kwiat, Gwiazda wieczorna)
- Wir (Skrętak, Grawi, Złota Rybka)
- Karuzela (Kamienna Krew, Kotlet, Dusza)
- Galareta (Ślimak, Mika, Błona, Kulebiak)
- Elektro (Świecidełko, Błysk, Bateria, Blask Księżyca, Sprężyna)
- Spalacz (Kropelka, Kula Ognista, Korale Mamy, Muszla, Kryształ)
- Spalony Puch (Kolec, Kryształowy Kolec, Jeżowiec)
- Rdzawa Powłoka (rdzawa nić)
- Bąbel Przestrzenny (kompas)

Offline

 

#3 2013-05-29 15:25:24

 Trefl

Przyjazny Angol

Zarejestrowany: 2013-05-15
Posty: 219
Frakcja: Samotnicy
Broń podręczna: Walther P99
Broń główna: H&K UMP
Kombinezon: Kombinezon Beryl
Ruble: 21200

Re: Artefakty

Od teraz nie można znaleźć arta przy pomocy śrub, musisz mieć co najmniej Echo żeby zdobyć Meduzę, Kropelkę czy Kamienną Krew.


Uzbrojenie:
H&K UMP + tłumik, uchwyt taktyczny i latarka taktyczna [30/30]; Walther P99 + tłumik [14/15]; Desert Eagle Jogi (Złoty kolor, zmniejszony odrzut) [7/7]; Nóż do rzucania [2/2]; Nóż wojskowy

Ubiór:
Czarny Kombinezon Beryl 5-M;  czarny hełmem Sfera 0-8; maska p-gaz MP-4 "Buldog"; taktyczne buty wojskowe; na plecach czarny taktyczny plecak wojskowy; pod tym bielizna termoaktywna

Amunicja (poza tą w broni):
2 magazynki do H&K UMP; 2 magazynki do Walthera P99; 2 magazynki do Desert Eagle'a

Inne:
3 listki leków przeciwpromiennych; butelka ręcznie robionego bimbru (2l); szczegółowa mapa Magazynów Wojskowych; zdjęcia pornograficzne; okulary przeciwsłoneczne; lornetka wojskowa; dokumenty Kontrolera; butelka wódki; apteczka wojskowa

Podkomendni:
Sokół: Kombinezon Najemników [Flora], WSS Wintorez, Fort-15, 2 granaty F-1
Kanibal: Kombinezon Najemników [Flora], AN-94, Fort-15, 2 granaty F-1

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plnyguski